آژانس دیجتال مارکتینگ

مطالب سایت های مختلف آموزشی،تعمیرات،لوازم خانگی و...

آژانس دیجتال مارکتینگ

مطالب سایت های مختلف آموزشی،تعمیرات،لوازم خانگی و...

آژانس دیجیتال مارکتینگ فراگستر طراحی و سئو انواع سایت

  • ۰
  • ۰

حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید

حل مشکل هنگ کردن گوشی ­های اندروید = Hang up your Android phone

گوشی­ های همراه امروزه عضو مهم و تاثیرگذاری در زندگی ما انسان­ های جوامع مدرن هستند و به ­راحتی می­توان گفت تمام جهان به عنوان حافظه دوم انسان­ ها از این تکنولوژی پیشرفته و پرکاربرد بهره می­برند. این وسیله مفید بسیاری از کارهای پیچیده و سخت را در حیطه ­های مختلف برای ما آسان کرده است. اما امان از روزی که این ابزارهای مدرن دچار اختلال، کندی و هنگ کردن شوند آن وقت تقریبا نیمی از کارهای ما ناقص و مشکل می­شود. تقریبا تمامی ما با مشکلاتی نظیر هنگ کردن گوشی­ های اندروید مواجه شده­ ایم و بابت آن نگرانی­ هایی داشته­ ایم که دلایل آن می­تواند عوامل ساده ­ای باشد.

ما خودمان قادر به حل برخی از این مشکلات هستیم و نیازی نیست تا به تعمیرات مراجعه کنیم در این مقاله ما قصد داریم روش­ های حل این مشکل را خدمت شما دوستان عزیز ارائه دهیم تا شاید کمی برای شما عزیزان مفید واقع شود.

دلایل و روش‌های رفع مشکل هنگ کردن گوشی‌های اندرویدی:

حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید

عوامل زیادی موجب اختلال، کندی و هنگ کردن گوشی های همراه می­شود که ما در این مطلب به چند مورد از این عوامل خواهیم پرداخت.

ویروسی شدن

اگر به طور ناگهانی تبلیغات و آگهی­ های متعددی بر روی صفحه گوشی نمایش داده می­شود و یا شما اخطار افزایش میزان استفاده از اینترنت را دریافت می­کنید و یا شاهد کاهش طول عمر باطری خود هستید. می­توان گفت شما با یک بدافزار یا به عبارتی همان ویروس روبه­ رو هستید. ویروس­ ها عوامل بسیار خطرناکی هستند که می­توانند مشکلات متعددی برای دستگاه اندرویدی شما ایجاد کرده و به کلی کارکرد آنها را با اختلال روبه­رو سازند و حتی اطلاعات شما را نیز از بین ببرند. برای حل این مشکل و نجات اطلاعات و دستگاه خود کافیست یکی از نرم­ افزارهای آنتی ویروس معتبر را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

پر شدن فضای داخلی یا حافظه گوشی

همه­ ی گوشی­ های همراه دارای حافظه داخلی با حجم متفاوت هستند، زمانی که این حافظه رو به پر شدن رفته و شما به طور مستمر اخطار نبودن فضای کافی را دریافت می­کنید به مرور با کندی عملکرد گوشی همراهتان مواجه خواهید شد و شاهد هنگ کردن­ های پیاپی گوشی اندرویدی خود خواهید بود برای حل این مشکل کافیست یک حافظه خارجی تهیه کرده و اطلاعات اضافی را به آن انتقال دهید تا سرعت گوشی شما به حالت قبل برگردد. به خاطر داشته باشد که حتما باید حداقل 40% از فضای داخلی گوشی شما خالی باشد تا عملکرد خوبی دریافت کنید.

برنامه­ های نیمه فعال

برای بهبود کارکرد گوشیتان سعی کنید بعد از کار کردن با آن برنامه­ های اضافی را ببنید و آنها را در حالت نیمه فعال رها نکنید زیرا بسیاری از این برنامه­ های نیمه فعال موجب هنگ و یا کندی سیستم عامل شما می­شوند.

حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید

آخرین راه

آخرین راهی که ما می­توانیم به شما دوستان عزیز برای رفع این مشکل پیشنهاد دهیم ریست فکتور (Factory Reset) یعنی بازگشت به تنظیمات کارخانه و اولیه گوشی است. اما یادتان باشد این کار باعث از بین رفتن تمامی اطلاعات وارد شده به گوشی شما می­شود و بهتر است حتما قبل از این کار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود فراهم کنید، درست است که این روش مشکلاتی به همراه دارد اما به احتمال 90% با انجام ریست فکتوری مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید شما حل خواهد شد.

– در انتها با راه­ حل­ های بیان شده در بالا اگر گوشی همراه شما مشکلات نرم افزاری داشت که باعث اختلال در عملکرد آن شده بود ما به شما اطمینان می­دهیم که با انجام این روش­ ها شما می­توانید با هنگ کردن گوشی­ های اندروید خود خداحافظی کنید. اما اگر با انجام تمام موارد بالا باز هم مشکل کندی و هنگ کردن گوشی­ های اندروید شما حل نشده بود به احتمال خیلی قوی شما با یک مشکل سخت­ افزاری روبه ­رو هستید و پیشنهادما این است که به تعمیرکاران حرفه­ ای در این زمینه مراجعه کنید چرا که ساختار گوشی­ های اندروید پیچیده و مشکل است و دیگر کاری از دست شما ساخته نیست.

منبع:سایت برترآسیا

  • ۹۹/۰۵/۲۹
  • آموزشگاه برتر ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی