آژانس دیجتال مارکتینگ

مطالب سایت های مختلف آموزشی،تعمیرات،لوازم خانگی و...

آژانس دیجتال مارکتینگ

مطالب سایت های مختلف آموزشی،تعمیرات،لوازم خانگی و...

آژانس دیجیتال مارکتینگ فراگستر طراحی و سئو انواع سایت

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما دارای نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می باشیم که شما در صورت بروز مشکل برای پکیج خود میتوانید با شماره ما در سایت تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به حل مشکل شما بپردازیم،

امروزه افراد زیادی از پکیج ها استفاده میکنند و کمپانی های بسیاری نیز مشغول به تولید این وسیله می باشند که یکی از کمپانی های مطرح در این زمینه ایران رادیاتور می باشد

که اگر شما از این پکیج استفاده میکنید و پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد میتوانید به سایت ما سر بزنید و به آدرس نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما که در سایت قید شده است مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

معرفی پکیج

زمان های قدیم برای تامین آب گرم و گرم کردن خانه از آبگرمکن ها و موتور خانه ها استفاده می کردند که فضای بسیار زیادی را اشغال می کردند و دردسرهای خود را داشتند ،

امروزه به جای این وسایل از دستگاهی به نام پکیج استفاده می کنند که به راحتی آب گرم منزل را فراهم می‌ کند و فضای خیلی کمی را هم اشغال میکند ،

از مهم ترین مزیت های این دستگاه می توان به  ایمنی بالای آن اشاره کرد که بسیار حائز اهمیت است و یکی دیگر از ویژگی های خوب آن استفاده به صورت مجزا برای هر واحد مسکونی می باشد .

پکیج ها دارای مدل های مختلفی هستند اما از نظر نوع نصب به دو دسته زمینی و دیواری تقسیم می شوند که پکیج های دیواری و زمینی شامل موارد زیر هستند:

  • پکیج برقی( دیواری و زمینی دارای قابلیت بی صدا بودن)
  • پکیج دوگانه سوز( زمینی با امکان نصب در موتورخانه ها و انباری بیرون از واحد های مسکونی)
  • پکیج گازی( زمینی و دیواری با قابلیت بدون صدا)
  • پکیج گازوئیلی( زمینی با امکان نصب در موتورخانه ها و یا انبارهای بیرون از واحد مسکونی)

از نظر خروجی آلاینده ها پکیج های شوفاژ دیواری نیز به دو دسته دارای فن و بدون فن تقسیم می شوند.

اگر دنبال نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور هستید میتوانید به ما مراجعه و از خدمات ما بهره ببرید.

توضیحاتی در مورد پکیج های ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور دارای انواع مختلفی هستند که در زیر آنها را بیان کرده ایم :

مدل K, مدل M, مدل E , مدل L, مدل BM, مدل OSE شش مدل از انواع پکیج های ایران رادیاتور می باشند ، در ادامه مطلب به عیب یابی هر یک از انواع این پکیج پرداخته ایم.

  • نمونه هایی از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L,K

زمانی که پکیج شما دارای ارور E88 می باشد بدانید که پکیج شما بیش از حد تعادل گرم و داغ شده است،

مشاهده ارور E51 به این معنا می باشد که پرشر از کار افتاده است اما فن دستگاه شما کار میکند، ارور E42 نشانه این است که مدار پکیج شما نیاز به تعویض دارد چون باز شده است.

  • نمونه هایی از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل M,E,MB,ECO :

اگر ارور ۷۰ ۴۰ را مشاهده کردید بدانید پرشور سوئیچ شما خراب است و نیز فشار آب کم می باشد، ارور ۵۰ ۶۰ ۷۰ نشان دهنده این است که سنسور انوتی سی دستگاه نیاز به تعویض دارد

و با مشکل مواجه شده است،اگر چراغ های ۸۰ ۶۰ ۴۰ با هم روشن شدند بدانید که پرشر خراب است اما فن شما روشن و کار میکند،

ارور ۸۰ نیز نشان دهنده این می باشد که شعله یا پمپ شما خراب است و دمای پکیج شما به ۱۰۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

موارد بالا نمونه هایی از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور می باشند که شما میتوانید موارد بیشتری را بررسی کنید و برای مراجعه به نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج آریستون

چند نمونه پکیج ایران رادیاتور

در متن زیر به معرفی چند نمونه پکیج ایران رادیاتور پرداخته ایم که میتوانید مشخصات آنها را نیز بررسی کنید.

  • یکی از پکیج هایی که توسط ایران رادیاتور تولید شده است مدل M24FF می باشد که از مشخصات آن میتوان به دو مبدل حرارتی ، سیستم عیب یاب الکترونیک، مساحت تحت پوشش تا 140 متر مربع،حداکثر توان گرمایی 24-20640 ،حداکثر مصرف برق 137 , وزن خالص 35 کیلو گرم و… اشاره کرد.
  • پکیج زمینی ایران رادیاتور گازی مدل G35 می باشد که دارای : سیستم عیب یاب الکترونیک، فن دودکش، دو مبدل حرارتی، مساحت تحت پوشش تا 250 متر مربع، حداکثر توان گرمایشی 35000 کیلو کالری بر ساعت، وزن خالص 215 کیلو گرم، قطر دودکش 150 میلی متر و… می باشد.
  • یکی دیگر از پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل L28CF می باشد که از مشخصات آن می توان به سیستم عیب یابی الکترونیک، حداکثر توان گرمایی 28-24080, وزن خالص 34 کیلو گرم، قطر دودکش 125 میلیمتر، مساحت تحت پوشش تا 160 متر مربع، حداکثر مصرف برق 96 و… اشاره کرد.

موارد بالا چند نمونه پکیج ایران رادیاتور می باشند که شما قبل از خرید میتوانید مدل های زیادی را بررسی کنید

و اگر از سرویس پکیج های ایران رادیاتور استفاده میکنید میتوانید به نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

سخن پایانی:

امروزه پکیج ها به خوبی توانسته اند جایگزین موتورخانه ها و آبگرمکن ها باشند و به خوبی آب گرم مصرفی را تامین کنند،

پکیج ها دارای انواع متفاوتی می باشند که با توجه به مساحت و مکان مورد استفاده و…. نوع استفاده شده متفاوت است

و در مطالب بالا نمونه هایی از پکیج های ایران رادیاتور با مشخصات بیان شده اند که شما میتوانید بقیه مدل ها را نیز بررسی کنید.

اگر از پکیج های ایران رادیاتور استفاده می کنید برای تعمیر و سرویس آن حتما به افراد متخصص مراجعه کنید و اگر قصد مراجعه به نمایندگی را دارید میتوانید به سایت ما مراجعه کرده

و به آدرس نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور که در سایت ما ذکر شده است مراجعه کنید و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.برای استفاده راحت تر از پکیج ها سعی‌ کنید

بعضی کدهایی که برای عیب یابی هستند را یاد بگیرید تا مشکل پکیج خود را متوجه شوید،

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق که در مورد سرویس پکیج های ایران رادیاتور و انواع این پکیج ها و آشنایی با ارور ها بوده است برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

منبع:سایت دکترفنی

  • آموزشگاه برتر ...
  • ۰
  • ۰

سرویس پکیج بوش

آیا شما با سرویس پکیج بوش آشنایی دارید؟!ما در این مقاله قصد داریم به توضیح این مبحث بپردازیم پس همراه ما باشید،

امروزه بیشتر افراد به جای آبگرمکن ها از پکیج ها استفاده میکنند که فضای خیلی کمتری را اشغال میکنند و به راحتی آب گرم مصرفی را نیز تامین میکنند،

کمپانی های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنها کمپانی بوش می باشد

و اگر شما از پکیج های این برند استفاده میکنید برای سرویس پکیج بوش می توانید به آدرس ما در سایت مراجعه و یا با شماره های موجود تماس حاصل بفرمایید.

سرویس پکیج بوش

تاریخچه پکیج بوش

برند بوش یکی از برندهایی می باشد که اکثریت با آن آشنا هستند و از لوازم آن استفاده کرده اند، این برند آلمانی از زمان تاسیس تا حال توانسته است به خوبی خود را ثابت کند و محصولات با کیفیتی را ارائه دهد،

یکی از سخنان رابرت بوش که موسس این کمپانی می باشد این است که: من همواره در راستای این اعتقادم به پیش رفته ام که از دست دادن پول و ثروت بهتر از آن است که اعتماد و اعتقاد مردم را از دست داد.

حرمت و اعتبار آنچه بدان تعهد کرده ام ،ایمان به ارزش تولیدات همیشه برایم مهمتر از یک سود آنی بوده است . عمل به این سخن باعث شده است تا این کمپانی مورد اعتماد افراد زیادی باشد.

تولید سیستم های گرمایشی این برند از سال ۱۹۹۵ آغاز شده است که نام شرکت تولید کننده بوش ترموتکنیک می باشد ،

پکیج هایی که متعلق به این شرکت می باشد در سال های اول توسط یک شرکت خصوصی وارد ایران می شده است

اما بعد از زمانی در سال ۱۳۹۶ این شرکت قرارداد همکاری خود را با گروه صنعتی بوتان امضا کرده است و فروش این پکیج ها به صورت انحصاری متعلق به شرکت صنعتی بوتان می باشد

و در حال حاضر علاوه بر واردات این پکیج ها، مونتاژ آنها زیر نظر آلمانی ها در ایران در حال راه اندازی است.

برای سرویس پکیج بوش شما میتوانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید تا در اسرع وقت تکنسین های ما مشکل شما را برطرف کنند.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج لورچ

چند نمونه پکیج بوش

درمتن زیر چند نمونه پکیج بوش همراه با مشخصات برای شما بیان شده است:

  • یکی از پکیج های دیواری بوش 24000 مدل CLASS 6000W می باشد که دارای : سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی و کنترل الکترونیک، نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان، سیستم عیب یابی الکترونیک، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع، قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از کف، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی و… می باشد.
  • یکی دیگر از پکیج های بوش 28000 مدل class 6000w می باشد که از مشخصات آن میتوان به داشتن دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع، دارای پمپ سیرکولاتور، دارای سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب گرمایش و.. اشاره کرد.
  • پکیج دیواری بوش 35000 مدل class 6000w یکی دیگر از پکیج های دیواری بوش می باشد که دارای آب گرم فروی،دائم و فراوان، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، دو مبدل حرارتی گرمایش و اب گرم مصرفی، سیستم عیب یابی الکترونیک ،قابلیت نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان، قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از‌کف،قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع و… می باشد.

موارد بالا نمونه هایی از پکیج بوش می باشند که شما میتوانید نمونه های بیشتری را بررسی کنید و نیز برای سرویس پکیج بوش به ما مراجعه کنید.

علت روشن نشدن پکیج بوش

ممکن است هنگام استفاده از پکیج با مشکل روشن نشدن آن مواجه شوید که در وهله اول باید از وصل بودن آب، برق و گاز مطمئن شوید و سپس بقیه راهکارها را امتحان‌ کنید :

  • همه پکیج ها برای روشن شدن نیاز به حداقلی از آب دارند که اگر فشار آب از این میزان کمتر باشد دستگاه روشن نمی شود ،پس شما میتوانید با استفاده از یک فشار سنج میزان فشار آب را بررسی کنید.
  • یکی از دیگر مواردی که میتواند باعث خاموش شدن دستگاه شما شود هوا گرفتن پکیج است ، ممکن است لوله هایی که کار انتقال آب از پکیج به رادیاتور را انجام می دهند دچار هوا شده باشند و وجود این هوا مانع از انتقال آب شود که این باعث میشود میزان آب به مقدار کافی نباشد و در نتیجه دستگاه شما روشن نشود که برای حل آن باید هواگیری دستگاه را انجام دهید.
  • رسوب گرفتگی یکی دیگر از عوامل موثر در این زمینه است که مانع عبور آب در مدار گرمایشی می شود و این باعث خاموش شدن دستگاه می باشد که شما برای رسوب گیری و سرویس پکیج بوش میتوانید با شماره موجود در سایت تماس بفرمایید تا مشکلتان در سریع تر زمان حل شود.

اگر موارد بالا مشکلی نداشتند علت میتواند در خرابی قطعات باشد که شما باید بعضی از قطعات پکیج مثل دودکش آن را بررسی کنید

که بهتر است انجام این کارها را به شخص متخصص واگذار کنید و برای سرویس پکیج بوش به ما مراجعه کنید.

سرویس پکیج بوش

سخن پایانی:

امروزه پکیج ها به خوبی توانسته اند جایگزین آبگرمکن ها و موتورخانه ها شوند و نیز به راحتی آب گرم مصرفی را تامین کنند،

از آنجایی که کمپانی هایی زیادی مشغول به تولید این دستگاه هستند شما میتوانید مدل های مختلف آنها را مورد بررسی قرار دهید تا باکیفیت ترین کمپانی را انتخاب کنید،

یکی از کمپانی های موفق که امتحان خود را به خوبی پس داده است برند بوش می باشد که در مطالب بالا چند نمونه پکیج دیواری آن را معرفی کرده ایم، اگر شما از پکیج های بوش استفاده میکنید ،

میتوانید برای سرویس پکیج بوش خود با شماره های موجود در سایت و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به درخواست شما پاسخگو باشند ،

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق  که در مورد پکیج های بوش و نیز سرویس پکیج بوش بوده است برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

منبع:سایت دکترفنی

  • آموزشگاه برتر ...
  • ۰
  • ۰

سرویس پکیج بوش

آیا شما با سرویس پکیج بوش آشنایی دارید؟!ما در این مقاله قصد داریم به توضیح این مبحث بپردازیم پس همراه ما باشید،

امروزه بیشتر افراد به جای آبگرمکن ها از پکیج ها استفاده میکنند که فضای خیلی کمتری را اشغال میکنند و به راحتی آب گرم مصرفی را نیز تامین میکنند،

کمپانی های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنها کمپانی بوش می باشد

و اگر شما از پکیج های این برند استفاده میکنید برای سرویس پکیج بوش می توانید به آدرس ما در سایت مراجعه و یا با شماره های موجود تماس حاصل بفرمایید.

سرویس پکیج بوش

تاریخچه پکیج بوش

برند بوش یکی از برندهایی می باشد که اکثریت با آن آشنا هستند و از لوازم آن استفاده کرده اند، این برند آلمانی از زمان تاسیس تا حال توانسته است به خوبی خود را ثابت کند و محصولات با کیفیتی را ارائه دهد،

یکی از سخنان رابرت بوش که موسس این کمپانی می باشد این است که: من همواره در راستای این اعتقادم به پیش رفته ام که از دست دادن پول و ثروت بهتر از آن است که اعتماد و اعتقاد مردم را از دست داد.

حرمت و اعتبار آنچه بدان تعهد کرده ام ،ایمان به ارزش تولیدات همیشه برایم مهمتر از یک سود آنی بوده است . عمل به این سخن باعث شده است تا این کمپانی مورد اعتماد افراد زیادی باشد.

تولید سیستم های گرمایشی این برند از سال ۱۹۹۵ آغاز شده است که نام شرکت تولید کننده بوش ترموتکنیک می باشد ،

پکیج هایی که متعلق به این شرکت می باشد در سال های اول توسط یک شرکت خصوصی وارد ایران می شده است

اما بعد از زمانی در سال ۱۳۹۶ این شرکت قرارداد همکاری خود را با گروه صنعتی بوتان امضا کرده است و فروش این پکیج ها به صورت انحصاری متعلق به شرکت صنعتی بوتان می باشد

و در حال حاضر علاوه بر واردات این پکیج ها، مونتاژ آنها زیر نظر آلمانی ها در ایران در حال راه اندازی است.

برای سرویس پکیج بوش شما میتوانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید تا در اسرع وقت تکنسین های ما مشکل شما را برطرف کنند.

همچنین بخوانید درباره: سرویس پکیج لورچ

چند نمونه پکیج بوش

درمتن زیر چند نمونه پکیج بوش همراه با مشخصات برای شما بیان شده است:

  • یکی از پکیج های دیواری بوش 24000 مدل CLASS 6000W می باشد که دارای : سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی و کنترل الکترونیک، نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان، سیستم عیب یابی الکترونیک، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع، قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از کف، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی و… می باشد.
  • یکی دیگر از پکیج های بوش 28000 مدل class 6000w می باشد که از مشخصات آن میتوان به داشتن دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع، دارای پمپ سیرکولاتور، دارای سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب گرمایش و.. اشاره کرد.
  • پکیج دیواری بوش 35000 مدل class 6000w یکی دیگر از پکیج های دیواری بوش می باشد که دارای آب گرم فروی،دائم و فراوان، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، دو مبدل حرارتی گرمایش و اب گرم مصرفی، سیستم عیب یابی الکترونیک ،قابلیت نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان، قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از‌کف،قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع و… می باشد.

موارد بالا نمونه هایی از پکیج بوش می باشند که شما میتوانید نمونه های بیشتری را بررسی کنید و نیز برای سرویس پکیج بوش به ما مراجعه کنید.

علت روشن نشدن پکیج بوش

ممکن است هنگام استفاده از پکیج با مشکل روشن نشدن آن مواجه شوید که در وهله اول باید از وصل بودن آب، برق و گاز مطمئن شوید و سپس بقیه راهکارها را امتحان‌ کنید :

  • همه پکیج ها برای روشن شدن نیاز به حداقلی از آب دارند که اگر فشار آب از این میزان کمتر باشد دستگاه روشن نمی شود ،پس شما میتوانید با استفاده از یک فشار سنج میزان فشار آب را بررسی کنید.
  • یکی از دیگر مواردی که میتواند باعث خاموش شدن دستگاه شما شود هوا گرفتن پکیج است ، ممکن است لوله هایی که کار انتقال آب از پکیج به رادیاتور را انجام می دهند دچار هوا شده باشند و وجود این هوا مانع از انتقال آب شود که این باعث میشود میزان آب به مقدار کافی نباشد و در نتیجه دستگاه شما روشن نشود که برای حل آن باید هواگیری دستگاه را انجام دهید.
  • رسوب گرفتگی یکی دیگر از عوامل موثر در این زمینه است که مانع عبور آب در مدار گرمایشی می شود و این باعث خاموش شدن دستگاه می باشد که شما برای رسوب گیری و سرویس پکیج بوش میتوانید با شماره موجود در سایت تماس بفرمایید تا مشکلتان در سریع تر زمان حل شود.

اگر موارد بالا مشکلی نداشتند علت میتواند در خرابی قطعات باشد که شما باید بعضی از قطعات پکیج مثل دودکش آن را بررسی کنید

که بهتر است انجام این کارها را به شخص متخصص واگذار کنید و برای سرویس پکیج بوش به ما مراجعه کنید.

سرویس پکیج بوش

سخن پایانی:

امروزه پکیج ها به خوبی توانسته اند جایگزین آبگرمکن ها و موتورخانه ها شوند و نیز به راحتی آب گرم مصرفی را تامین کنند،

از آنجایی که کمپانی هایی زیادی مشغول به تولید این دستگاه هستند شما میتوانید مدل های مختلف آنها را مورد بررسی قرار دهید تا باکیفیت ترین کمپانی را انتخاب کنید،

یکی از کمپانی های موفق که امتحان خود را به خوبی پس داده است برند بوش می باشد که در مطالب بالا چند نمونه پکیج دیواری آن را معرفی کرده ایم، اگر شما از پکیج های بوش استفاده میکنید ،

میتوانید برای سرویس پکیج بوش خود با شماره های موجود در سایت و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به درخواست شما پاسخگو باشند ،

دکتر فنی امیدوار است مطالب فوق  که در مورد پکیج های بوش و نیز سرویس پکیج بوش بوده است برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

منبع:سایت دکترفنی

  • آموزشگاه برتر ...
  • ۰
  • ۰

با فرا رسیدن روزهای پاییزی این روزها ، بازار پوشاک مردانه پاییزه حسابی گرم شده است .

با خداحافظی از گرمای تابستان و ورود به فصل رنگ های گرم ، پاییز زیبا ، باید خودمان را برای داشتن یک خرید خوب لباس آماده نماییم .

اما سوال اساسی اینجاست که برای خرید پوشاک مردانه پاییزه ، چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیریم ؟

پوشاک مردانه پاییزه

مزیت پوشاک مردانه پاییزه

فصل پاییز چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد. برای طرفداران مد ، پاییز فرصتی است تا بتوانیم مد استایل شخصی خود را داشته باشیم .

وقتی صحبت از مد پاییزی مردان می شود ، راه های زیادی برای بیان استایل شخصی وجود دارد. به صورت کلی در فصل پاییز لباس های گرم و نه چندان سنگین به عنوان پوشش به کار می روند ؛

لباسهایی که اغل به ما اجازه می دهد تا بتوانیم ترکیب رنگ بیشتری را در لباسهای خود به وجود بیاوریم .

بنابراین برای اکثر افراد فصل پاییز برای تنوع لباسشان ، یک فصل بسیار دوست داشتنی محسوب می شود .

لباس های بیرونی و رویی که در فصل پاییز استفاده می شود ، به عنوان دسته لباس های تعیین کننده فصل، اغلب به عنوان یک لباس مجلسی عمل می کنند.

یعنی بیشتر کاربرد زیبایی بخشی دارند تا کاربرد مهم و آن چنانی ؛ در نتیجه می توانند زیبایی و تعادل را در ترکیب رنگ لباس شما به ارمغان بیاورد.

همچنین در صورت دقت نکردن به ترکیب رنگ ها و …می توانند تعادل را به طور کامل از بین ببرند .

بنابراین آگاهی از اینکه چه کت هایی با چه چیزی در ایجاد یک ترکیب زیبای استایل مردانه مهم است ، می تواند در توجه به ترتیب دادن یک مد پاییزه زیبا ما را به خوبی راهنمایی کند .

انواع پوشاک مردانه پاییزه

انواع پوشاک مردانه پاییزه از نظر کاربرد و تنوعی که دارند، بیشتر به موارد زیر تقسیم می شوند :

کت های پنبه ای موم زده

اگر مجبور باشیم یک کت تک را برای پاییز توصیه کنیم ، احتمالاً یک کت پنبه ای موم دار با رنگ تیره تر را پیشنهاد می نماییم .

ژاکت های پنبه ای موم دار با روکش ضد آب ساخته می شوند تا بارندگی های سبک را دور کرده و به راحتی با باد مقابله کنند.

با وجود تنوع زیاد در کت های پنبه ای موم زده و ضد آب مردانه در بازار ، برای هر فرد با هر سلیقه و بودجه انتخابی وجود دارد.

بادگیر سبک

یکی دیگر از انواع پوشاک مردانه پاییزه ، بادگیرهای سبک می باشد که طیق گسترده ای را در بر گرفته است ؛

از بادگیرهای دم ماهی سبک گرفته تا پارچه های سنگین تر و خزدار؛ این بادگیرها و کاپشن ها ، نه تنها یک پوشش عالی به شمار می روند ،

بلکه از نظر عملکردی چترهایی برای بدن شما نیز محسوب می شوند . چرا که کاملا ضد آب می باشند . همچنین برای جابجایی درون جیب خود جمع می شود و قرار می گیرد .

بنابراین در صورت بارش غیرمنتظره راحت می توانید آن را از داخل کیف یا ماشین خود برداشته و استفاده نمایید .

همچنین بخوانید درباره: کیفیت در پوشاک ایرانی

کاپشن چرم

یکی از بهترین پیشنهادها برای پوشاک مردانه پاییزه کاپشن های چرم می باشد . چرم با مراقبت مناسب می تواند یک عمر واقعی را دوام بیاورد.

اگر کیفیت و طول عمر برای شما در اولویت است ، به جای خرید یک چرم مصنوعی یا ارزان ، کت چرم بز یا پوست گاو را انتخاب نمایید.

با این حال ، اگر بودجه شما محدود بوده و یا فقط سعی می کنید کت چرم رابرای مدتی امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا نه ، امتحان کردن یک کت چرم مصنوعی نیز گزینه مناسبی است.

بافت سنگین

بافت های سنگین و لحاف مانند، مطمئناً در فصل پاییز از دیر باز محبوب بوده و همچنان نیز محبوب خواهند بود.

یک ژاکت بهترین لباس برای این ظاهر است. لباسهای روکش دار مخصوصاً کاپشن و جلیقه در مدلهای مردانه بسیار محبوب بوده و به طور معمول می توانند به راحتی در بیشتر کمد لباس ها ترکیب و با انواع لباس ها ست شوند.

پیراهن ضخیم

پیراهن های ضخیم فوق العاده برای روزهای سردتر وجود دارند که اکثرا بسیار جذاب می باشند .

این پیراهن ها اساساً با هر چیزی قابل ست کردن هستند. یک پیراهن معمولی دارای یک یقه سنتی است که اغلب از یک تار نازک یا الیاف بافته شده تشکیل شده است.

هودی

از آنجا که همه ما روزهایی داریم که راحتی را بر زیبایی ترجیح می دهیم ، هودی ها یک انتخاب خوب هستند.

البته این به آن معنا نیست که شما نمی توانید همزمان هم شیک و هم راحت به نظر برسید. بلکه برخی هودی ها هم زیبایی دارند و هم راحتند .

پالتو سبک :

پوشیدن یک پالتو سبک بر روی یک بافت رنگ متضاد ، در روزهای سرد پاییزی جلوه ی بسیار خوبی را برای مردان به وجود آورده  و به خصوص برای افراد دارای قد بلند ، ابهت و جلوه ی خاصی را ایجاد می نماید .

انواع مختلفی از پالتو وجود دارد که بررسی آن از حوصله متن خارج است . اما به صورت کلی باید گفت که معمولا بر روی یقه پالتو ها، خز وجود دارد.

در استفاده از خز روی یقه پالتو باید به این نکته توجه کرد که این خزها مناسب مجالس است . کاربرد عمومی ندارد و از استفاده ی آن ها در مکان های عمومی باید پرهیز نمود .

همچنین استفاده پالتو روی پیراهن از لحاظ زیبایی شناختی جالب نیست و معمولا باید زیر پالتو از کت و یا ژاکت استفاده نمود .

پوشاک مردانه پاییزه

رنگ های مناسب فصل پاییز:

در نهایت به عنوان کلام آخر برخی از رنگ ها مناسب برای فصل پاییز را تقدیم می نماییم :

  • آجری : بهتر است در لباس های بالاتنه مانند کت، بلوز یا کاپشن به کار رود .
  • سبز: می توان آن را هم برای بالاتنه و هم برای شلوار به کار برد.
  • شرابی : بهتر است در کنار رنگ های خنثی بپوشید.
  • سفید : این رنگ را هم با رنگ های خنثی و هم با رنگ های تند و چشمگیر می توانید به تن کنید.
  • خردلی : با توجه به این که این رنگ تن زرد دارد، برای فصل پاییز بسیار مناسب است.
  • منبع:سایت کرال
  • آموزشگاه برتر ...
  • ۰
  • ۰

خدمات تابلو سازی

ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که تابلوی یک مغازه نظر شما را به خود جلب کرده  و باعث شده باشد که شما به مشتری دائمی آن فروشگاه و مغازه تبدیل شده باشید، برای معرفی کسب و کار روش های مختلفی وجود دارد که میتوان گفت روش تابلوسازی جز بهترین های آن محسوب میشود که به راحتی مشتری را جذب میکند، تابلوها انواع متفاوتی دارند که شما بسته به سلیقه و نوع کارتان می توانید یکی از آنها را انتخاب و به وسیله آن حرفه خود را به دیگران معرفی کنید، خدمات تابلو سازی شامل موارد مختلفی : طراحی، برش لیزر، برش سی ان سی و… می شود.

خدمات تابلوسازی2

تاریخچه تابلو سازی در ایران:

این صنعت متعلق به زمان های گذشته می باشد اما در زمان های قدیم به صورت دیگری قابل انجام بوده است مثلا از سفال برای درست کردن تابلو استفاده میکردند

و حتی در زمان های قبل تر از نوشتن بر روی سنگ ها استفاده می کردند، با مرور زمان این حرفه دستخوش تغییرات زیادی شده است که امروزه تبدیل به یکی از بهترین روش های معرفی برای کسب و کار شده است.

در واقع با بررسی شواهد و تحقیقات می‌ توان گفت این حرفه در ایران دهه چهل شمسی شروع شده است

که در اوایل مردم با استفاده از مواد طبیعی مثل شیشه، چوب ، کاغذ پارچه و… برای معرفی حرفه خود استفاده می کردند

که برای جذاب تر شدن آن افرادی که در آن زمان مشغول به خوشنویسی بودند بر روی این موارد شروع به نوشتن می کردند و این تابلو ها را بر سر در دکان خود نصب می کردند.

به مرور زمان  تابلو های نئونی جایگزین این تابلوهای خوشنویسی شدند و تنوعی را ایجاد کردند اما به دلیل این که هر حرفه ای روز به روز رو به پیشرفت است

این صنعت هم هرچه زمان میگذرد دچار تغییراتی میشود مثلا بعد از تابلوهای نئونی ، تابلوهای چلنیوم وارد بازار شدند.

صنعت تابلو سازی از صنایع پیشرفته ایران محسوب می شود چون توانسته است تابلوهای مدرن چلنیوم فوق العاده ای را تولید کند.

در ایران مکان های زیادی هستند که خدمات تابلو سازی را انجام می دهند که شما می توانید برای بحث تابلو سازی به انها مراجعه کنید.

انواع تابلو سازی:

تابلو سازی انواع بسیار زیادی دارد کا شما با توجه به کار خود و سلیقه تان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید، موارد زیر نمونه هایی از مدل هایی تابلو سازی هستند:

  • شاید برای شما این اهمیت داشته باشد که تابلویی را که انتخاب میکنید جز پرطرفدارترین ها باشد برای همین باید بگوییم اگر جز این دسته هستید باید تابلو چلنیوم را انتخاب‌ کنید که یک تابلوی بسیار محبوب است که در آن حروف به صورت برجسته به کار برده میشوند و برای جذابیت بیشتر در آن از نور نیز استفاده میشود، حروف برجسته از جنس پلاستیک هستند که با لایه ای از چلنیوم ساخته میشوند و در رنگ نقره ای، مشکی ،طلایی و سفید موجود هستند.
  • اگر شما دنبال ساده ترین نوع تابلو سازی می‌ گردید و نمی خواهید هزینه زیادی را صرف کنید می توانید از بنر استفاده کنید که محدودیتی در رنگ و طرح ندارد چون به وسیله دستگاه چاپ می شود.
  • یکی دیگر از انواع تابلو سازی مدل حکی آن است که بیشتر برای تابلو راهنما استفاده میشود و معمولا تابلوهای کوچکی هستند که برای زمینه اصلی این تابلو از شیشه استفاده میشود و قاب آن از جنس پلکس است و در آن از نوارهای LED نیز استفاده می شود.
  • اگر میخواهید نام کسب و کار خود را بر روی تابلو حک کنید و از آن در جلوی درب ورودی استفاده کنید بهتر است تابلوهای استیل را انتخاب کنید که در دو نوع ساده و قاب دار موجود هستند و شما بسته به سلیقه خود میتوانید یکی را انتخاب کنید، استیل استفاده شده در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود می باشد.

برای ساخت هریک از تابلوها میتوانید به مکان هایی که خدمات تابلو سازی مثل : برش لیزری، برش سی ان سی، طراحی و انجام میدهند رفته و یکی را سفارش دهید.

همچنین بخوانید درباره: آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال

نکاتی در مورد خدمات تابلو سازی:

اگر بخواهیم بگوییم اولین نوآوری در نسل تابلوسازی چه می باشد باید بگوییم که تابلوهایی که با ورق های پلکسی ساده ساخته شده اند

چون قبل از آن تابلوها از بنر ساخته می شدند که برای این مدل می توانیم تابلوهای چلنیوم را معرفی کنیم که سابقه آنها به 200 سال قبل در کشور اسپانیا بازمی گردد.

برای معرفی نسل دوم میتوان به ورق های رنگی پلکسی اشاره کرد که دارای زیبایی بیشتری هستند و باعث جذابیت بیشتر تابلو ها شدند

و بعضی مشاغل سعی میکنند از رنگ های خاصی برای حرفه خود استفاده کنند مثلا طلافروش ها بیشتر از رنگ مشکی و طلایی استفاده می کنند.

یکی دیگر از نوآوری های حرفه تابلو سازی نوع برش تابلو ها هستند که این کار توسط دستگاه برش cnc انجام شد و برش های لیزری که جز خدمات تابلوسازی هستند توسط این دستگاه انجام شدند،

در قدم بعدی نوآوری ،نورپردازی ها بودند که جلوه بسیار خاصی به تابلو ها بخشیدند و باعث جذابیت بیشتر آنها شدند و از مهم ترین مزیت های این عمل میتوان به دیده شدن تابلو شما در شب و تاریکی اشاره کرد.

در حال حاضر موارد زیادی باعث شدند که حرفه تابلو سازی رو به روز جذاب تر و چشمگیر تر شود و در همین راستا خدمات تابلو سازی متنوعی ارائه می شود.

خدمات تابلوسازی3

سخن پایانی:

برای موفقیت در کارتان سعی کنید همیشه از تبلیغات فراموش نکنید چون یک عامل بسیار مهم در موفقیت کاری، تبلیغات و معرفی حرفه است که امروزه رایج ترین نوع شناختن کسب و کار استفاده از تابلوسازی می باشد،

شما میتوانید از تابلوهای بسیار‌متفاوتی برای شغل خود استفاده کنید ونیز ایده هایی برای جذابیت آن پیشنهاد بدهید چون هرچه تابلو جذاب تر باشد مشتری بیشتری را به سمت خود جذب میکند،

مثلا شما میتوانید از نورهای خاص برای تابلو خود استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی بیشتر ،دید بهتری نیز در شب داشته باشد.

امیدواریم مطالب فوق که در مورد تابلو سازی، انواع تابلو و خدمات تابلو سازی است برای شما مفید واقع شده باشد.

منبع:سایت ارشانئون

  • آموزشگاه برتر ...